Ker nudimo celovit servis, je tudi optimizacija spletnih strani pomemben kamenček v mozaiku.

Prvi korak je seveda analiza konkurence in ključnih besed. Šele ko vemo, kaj je naš optimizacijski cilj,  je na vrsti naslednji korak. Že ob samem načrtovanju strani mislimo na to, na katera mesta in kako bomo umestili ključne besede – v menuju, na straneh, na podstraneh, v naslovu 1, naslovu 2, v tekstu, v meta oznkah, alt-tagih, opisih in imenih slik  in tako dalje in tako dalje … Pri “on-site” optimizaciji že ob nastajanju spletne strani skrbimo, da so ključne besede na pravih mestih, ter da jih je ravno pravšnje število.

Glede na konkurenco in samo uvrstitev ključne besede v iskalnik lahko nadaljujemo z “off site” optimizacijo – ali ustvarjanjem zunanjih povezav na našo stran, ter skrbimo za vse višji PR (page rank).

Vsak projekt je unikaten. Ker je odvisen od mnogih zunanjih dejavnikov, kot naprimer, kako močno se z isto ključno besedo ukvarja konkurenca, ali kako Google indeksira strani (parametre spreminjajo), je optimizacija pogosto precej nehvaležen posel, saj ne zagotavlja 100% rezultatov. Vseeno, za naše naročnike se v Connecti potrudimo po svojih najboljših močeh in poiščemo najboljšo, individualno prilagojeno rešitev. Na področju optimizacije in analitike Connecta sodeluje tudi z eminentnimi zunanjimi strokovnjaki, da dosegamo čimboljše rezultate.