Potrebujete nasvet?

BIO

  • Izvršna kreativna direktorica in soustanoviteljica oglaševalske agencije Connecta® oglaševalska agencija (od 1993)
  • Kreatorka igrificiranih doživetij in soustanoviteljica podjetja Enigmarium® (od 2014)
  • Direktorica slovenskega Gospodarsko interesnega združenja escape room dejavnosti GIZ ER.SI (od2016)
  • Startup in Scaleup mentorica pri Slovenskem podjetniškem Skladu

Nataša Potočnik ima več kot 25 let izkušenj s področja oglaševanja – kreiranja novih blagovnih znamk, poslovnih in komunikacijskih strategij ter snovanja in realizacije kreativnih rešitev. V oglaševalski agenciji polnega servisa CONNECTA, ki jo je soustanovila leta 1993, je kot kreativna direktorica izbrusila 360-stopinjski nabor znanj, ki znamko iz ideje preobrazi v prepoznaven, prodajljiv in profitabilen produkt ali storitev.

Pri kreiranju uspešnih znamk združuje raznolika znanja: od strateškega planiranja, brandinga, dizajn managementa, storytellinga, online in offline tržnega komuniciranja do podjetništva in trženja. Agencija CONNECTA je “one stop shop” za blagovne znamke – od imena, celostne podobe, strategije, zastopstva za zaščito znamke do kreatvnih rešitev in celovitih akcij tržne komunikacije.

Leta 2014 je v okviru podjetja ENIGMARIUM zasnovala izvirno igrificirano turistično doživetje – prvo igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani, ki je čez noč postala ena najbolj priljubljenih načinov preživljanja prostega časa. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 različnih igrivih doživetij, ki jih je moč odigrati v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA.

Ne gre namreč več za igre pobega, temveč igrifikacijo muzejev, gradov, turističnih znamenitosti, oživljanja kulturne dediščine, izobraževalnih programov (»edutainment«) ali krepitve ekipnih kompetenc. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj, Nataša pa kot pionirka igrifikacije doživetij v svetovnem merilu mnogokrat nastopi v vlogi predavateljice na mednarodnih kongresih, seminarjih ali konfenencah. Njena specialnost – in strast – sta prav kreiranje in inoviranje novih igrificiranih doživetij in turističnih produktov od A do Ž.

Tako Nataša z izkušnjami s področja podjetništva, brandinga ter tržne komunikacije oživlja kulturno dediščino. Zaveda se, da je “izkustveni marketing” vse pomembnejše trženjsko orodje – nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživijo znamko, krepijo zavzetost in omogočajo povezovanje na čustveni ravni.

Natašin moto: Če hočeš biti opažen, moraš biti zabaven, drzen in drugačen – oziroma – igriv!