ZAKAJ IGRIFIKACIJA?

Igrifikacija (angleško gamification) pomeni uporabo principov igre v novem kontekstu. Z aktivnim sodelovanjem igralca pritegnemo k zavzetejšem reševanju določenega problema, učenju, odkrivanju. Pregled raziskav, ki so preučevale igrifikacijo kaže, da večina študij ocenjuje da igrifikacija pomaga izboljšati zavzetost, povečati fizično aktivnost, povečati zanos. Ljudje si namreč zapomnimo le 10 % tistega, kar smo slišali, 20 % tistega, kar smo prebrali, 50 % tistega, kar smo videli in slišali hkrati ter kar 90 % tistega, kar smo doživeli. Vse to nudi igrifikacija, ki jo lahko učinkovito uporabimo za aktivacijo ciljnih skupin.

ZAKAJ CONNECTA?

Edini, ki združujemo znanje in izkušnje s področja igrifikacije in oglaševanja smo prav v agenciji Connecta, ki uspešno deluje že od leta 1993! Leta 2014 smo kreirali novo blagovno znamko »Escape Room Enigmarium®« in prek nje v Ljubljani prvi predstavili povsem izviren koncept iger pobega, danes pa sodi naše “hčerinsko” podjetje Enigmarium d.o.o. z več kot tridesetimi povsem originalnimi igrami tudi v mednarodnem merilu med trendsetterje na področju IGRIFIKACIJE TURISTIČNIH DOŽIVETIJ.

Kreativno razmišljanje izven okvirjev ter več kot dvajsetletne agencijske izkušnje so nas pripeljale do prve »out of the room« sobe pobega – prvega in edinega Escape Igloo®ja iz pravega snega na smučišču v Kranjski gori. Projekt nam je prislužil mednarodno prepoznavnost, nagrado Snovalec 2015, vstop v polfinale Sejalca 2016, predvsem pa dal krila pri kreiranju še bolj poglobljenih doživetij. Prvi na svetu smo zasnovali sobe pobega, povezane z resnično zgodovino, ter se lotili igrifikacije mestnih sprehodov (»Unlock®), srednjeveških gradov, Escape Castle® Svetvinčenat pri Puli, Ljubljanski grad, Grad Prem in Grad Vurberk. Projekt igrifikacije muzejev – realistično doživetje skozi igro »Pobeg v bivak« – je Slovenskem planinskem muzeju prislužil nagrado »Častno Valvasorjevo priznanje« in nagrado »ŽIVA« za najboljši slovanski muzej. Da, tudi obiskovalci muzejev so radi v aktivni vlogi in ne le pasivni opazovalci.

In zakaj so prav naše igre tako priljubljene? Ker so povsem izvirne, odlikuje pa jih tudi odličen »game flow« ter zabavne preizkušnje, ki jih ni moč videti nikjer drugje, zasnovane tako, da vsak pride na svoj račun. Za navdušujočo uporabniško izkušnjo znamo skrbeti od A do Ž, od prvega stika z nami preko spletnih medijev, do trenutka, ko nasmejani odidete od nas in svojo izkušnjo delite naprej. Pri nas ste namreč vi v glavni vlogi!

Sodelovali smo pri projektih / naročnik ENIGMARIUM

A) Igrifikacija gradov pod znamko “Escape castle®«

  • Svetvinčenat pri Puli (link)
  • na Ljubljanskem gradu (link),
  • na Gradu Prem (link) in video (link)
  • na Gradu Vurberk (link)

B) Igrifikacija kulturne dediščine v muzejih

  • Slovenski planinski muzej: “Pobeg v bivak” – Častno Valvasorjevo priznanje, nagrada za inovativnost Živa (link)
  • Park vojaške zgodovine Pivka – digitaliziran igrificiran vodnik – Vitezov izziv (link in video)
  • Center vesoljskih tehnologij Noordung, Vitanje (e-vodnik)

C) Igrifikacija na področju (tudi digitalizacije) kulturnega turizma:

d) igrifikacija na področju izobraževanja / edutainment

  • razvoj igrificirane predstavitve poklicev »Mladi in Castra«, Razvojna agencija Ajdovščina, september 2022 in 2023
  • strokovno mentorstvo pri predmetu »product management« / razvoj igrificiranih doživetij / EF 2021, 2022

Zavedamo se, da si današnji obiskovalci namesto vloge pasivnega opazovalca želijo aktivnih doživetij, kjer nastopijo v glavni vlogi. Prav to – in še mnogo več – nudi igrifikacija, s katero lahko obogatimo izobraževalne procese, oživimo turistične znamenitosti, stara mestna jedra in gradove, nesnovno in snovno kulturno dediščino, kongrese in vrsto drugih doživetij.

ZA KOGA?

Danes v agenciji Connecta ponujamo igrifikacijo, kot eno najučinkovitejših metod za aktivacijo različnih ciljnih skupin, tudi drugim podjetjem in blagovnim znamkam. Atraktivna igra predstavlja novo pot do gostov, strank in novih naročnikov. Prek zabavnih prvoosebnostnih pustolovščin omogočamo večjo prepoznavnost blagovnih znamk, višamo vrednost vrednot podjetij, pospešujemo nakupne odločitve ter opaznost zgodovinskih, kulturnih in naravnih danosti različnih destinacij.

Torej: ali lahko z igrifikacijo pomagamo tudi vam, vašemu podjetju, projektu, destinaciji? Preverite! Stopite v kontakt z nami, predstavite svoje želje ali idejo in pripravili vam bomo predloge in ponudbo.

Pišite: info@connecta.si ali pokličite 01 234 00 60