15 Oct 2019

Prva agencija, specializirana za uporabo igrifikacije za aktivacijo strank

(re) Kreativno, Connecta, Oglaševalska agencija, Pozor, sveže! Comments Off

uporaba igrifikacije za aktivacijoIgrifikacija in njen širši pojem – izkustveni marketing – sta vse pomembnejše trženjsko orodje.

Prav v agenciji Connecta (s 25 let izkušenj s področja oglaševanja) smo bili tisti, ki smo davnega leta 2014 prvi zasnovali in predstavili izviren koncept igre »pobeg iz sobe« in kreirali znamko Escape Room Enigmarium®.  Ponosni smo, da v Connecti skrbimo za komunikacijsko strategijo in kreativne rešitve.  

Danes je Enigmarium z več kot petindvajsetimi povsem originalnimi resničnostnimi igrami doma in na tujem trendsetter ter vodilni ponudnik inovativne igrifikacije turističnih doživetij / dogodkov / znamenitosti v regiji Alpe Adria. Današnji obiskovalci si namesto vloge pasivnega opazovalca želijo aktivnih doživetij,  kjer nastopijo v glavni vlogi.

Prav to – in še mnogo več – nudi igrifikacija.

Nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživita znamko, krepita zavzetost in omogočata povezovanje na čustveni ravni.  Ponujamo »custom-made« rešitve doživetij, kjer so vaši obiskovalci v glavni vlogi – od igrifikacije dogodkov, popestritve kongresnih programov, povečevanja atraktivnosti mestnih središč in znamenitosti, igrifikacije zgodovinskih gradov, muzejskih predstavitev in drugih “a la carte” igrificiranih rešitev za aktivacijo kupcev / lojalnostne programe ipd.   

Poleg nagrajenega projekta Escape Igloo® (polfinalist nagrade Sejalec 2016 in prejemnik nagrade Snovalec 2015) je ekipa razvila tudi inovativno »outdoor« mestno pustolovščino UNLOCK, ki jo lahko igrate (in ob tem spoznavate mestno zgodovino) v petih evropskih mestih, igrificirala muzejski eksponat Slovenskega Planinskega Muzeja v Mojstrani, ki je prejel nekaj uglednih nagrad (častno Valvasorjevo priznanje, mednarodna nagrada za inovatiovnost Živa), ter s povsem izvirno igro, ki smo jo so-kreirali v Connecti (in ki velja za pionirski projekt v svetovnem merilu) igrificirala tudi dva srednjeveška gradova: Morosini Grimani v Svetvinčenatu pri Puli, ter  - skozi pustolovsko igro »ESCAPE CASTLE« na Ljubljanskem gradu - oživila legende, mestno zgodovino in osvobodila zmaja.

Zadnje igrificirano doživetje pa je nastalo ko plod skupnega sodelovanja ekip Enigmarium  in Orehov gajAXE THROWING EUROPE™ #Sekiromet® , kjer se pod  koncept blagovne znamke, celostno podobo ter kreativne komunikacijske rešitve prav tako podpisuje agencija Connecta. WE CONNECT!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
 Komentiranje je zaprto.