Karizmatična blagovna znamka

be_different

Kakšna mora biti karizmatična blagovna znamka? 

 

BITI MORA DRUGAČNA, DRZNA, SVEŽA, PREPOZNAVNA …

 

Znamka mora imeti:

- razlikovalno funkcijo

- izvorno funkcijo

- konkurenčno funkcijo

predvsem pa osebnost ter karizmo!

 

Da znamka lahko opravlja te funkcije, mora imeti naslednje lastnosti:

- mora izražati dobre lastnosti proizvoda ali storitve;

- mora biti kratka, enostavna in razumljiva;

- mora biti prepoznavna in enostavno za zaznavati in zapomniti;

- mora dobro zveneti, sodobna in všečna;

- mora biti ustvarjalna za vrste tržnih komunikacij;

- mora biti uporabna za proizvode;

- mora biti izgovorljiva v našem in tujem jeziku;

- da se jo da zaščititi, ne sme biti generična in mora biti edinstvena.

 

Obvezne strategije za ohranjevanje moči znamke:

Najprej moramo opredeliti potrošnika in poznati njegovo vedenje.

Potrošniki kupujejo posamezno ali v skupinah (gospodinjstvo).

V primeru, da je udeleženih več oseb so lahko vloge posameznikov različne.

Lahko ločimo pet vlog:

- Pobudnik, ki predlaga nakup izdelka;

- Oseba, katere mnenje ali nasvet je upoštevan;

- Oseba, ki ima finančno moč in avtoriteto, da vpliva na končno odločitev;

- Oseba, ki dejansko opravi nakup.

Seveda gre lahko tudi za eno in isto osebo, vendar ni nujno, da je kupec tudi potrošnik.

 

Vedenje potrošnika je vedenje pri iskanju, povpraševanju, uporabi in vrednotenju izdelkov, za katere misli, da mu bodo zadovoljili potrebe.

S poznavanjem potreb lahko izboljša trgovec svoje poslovne rezultate.

Zlato pravilo pri ustvarjanju znamke: Kaj si želim jaz, da si želi  kupec?

Ne gre torej za vprašanje, kaj mi želimo: prodajati čim več izdelkov in zaščititi svoje pravice.

Gre predvsem za vprašanje: Kdo je moj kupec, kaj si ta kupec želi? Kaj moram jaz storiti, da lahko vplivam na želje mojega kupca, na njegov slog življenja, kako lahko ustvarjam pri mojemu kupcu take asociacije, da bo on kupil moje izdelke, zato ker si jih sam želi in ne zato ker mu jih hočem jaz prodati.

Ključ do uspeha:

- Spoznaj svoje kupce – Po možnosti ustvarjaj njegove želje – Bodi dosleden –

Bodi vztrajen – Bodi drzen – Bodi drugačen- Glej naprej!

 

Connecta je One Stop Shop – Connecta z vami razmišlja:

- o ustvarjanju znamke od ideje do izvedbe

- o poziciji znamke na trgu

- o najboljši zaščiti znamke

- o skrbi in najboljšem varovanju znamke kot premoženju, tudi po registraciji

 

V agenciji Connecta že dvajset let z ljubeznijo kreiramo in upravljamo blagovne znamke. Vaši znamki lahko resnično nudimo celovito storitev od A do Ž. Največ, kar se da storiti za prepoznavnost ter učinkovit nastop vaše znamke na trgu. »Vse na enem mestu« pomeni poleg večje učinkovitosti tudi bistveno nižje stroške.

Zato smo v kriznih časih najboljši naslov za povečanje vrednosti vaše znamke!

 

Pokličite nas na 01 234 00 60 ali nam pišite na znamke@connecta.si

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS