Za naše poslovne partnerje smo pripravili čistopis smernic za komunikacijo na FB.

POZOR! NOVA PRAVILA Z DNE 27.8.2013! 

Ponovno je administratorjem strani spet dovoljujejo, da povabijo k komentiranju in všečkanju na časovnici, odgovore pa lahko sprejemajo tudi preko zasebnih sporočil. Npr. do včeraj nismo smeli nagraditi naših fanov za odgovore – lahko smo sicer kaj vprašali, a odgovorov nismo smeli nagraditi, zdaj to spet gre.  Pozivanje k “sharanju” kot pogoj za vstop v nagradno igro ali pozivanje k “taganju” na sliki v kombinaciji z nagradno igro pa je še vedno prepovedano.  

POVZETEK PRAVIL

Facebook v svojih smernicah za promocijo jasno opredeljuje, kaj šteje kot sprejemljivo in kaj kot nesprejemljivo izvajanje promocijskih aktivnosti blagovnih znamk (še posebej to velja za tekmovanja in natečaje, kjer uporabnik dobi nagrado).

Teh smernic se je pametno držati, saj se lahko zgodi, da Facebook preprosto pobriše stran, kakor se je zgodilo tudi konkretnim znamkam v Sloveniji.

PAGE ALI OSEBA?

Seveda ima podjetje/brand lahko LE »PAGE/stran« in NE SME biti kreiran kot oseba (FB te izbriše brez vprašanj).

NAGRADNE IGRE?

Četudi so omilili prejšnje doloilo, ki je prdpisovalo izvajanje kakršnekoli nagradne igre, natečaja ali tekmovanja je samo prek Facebook aplikacije, pa je treba še vedno spoštovati smernice, ki so sicer  standardna določila nagradnih iger.

Organizator je sam odgovoren za vse pravne aspekte iz naslova prirejanja nagradne igre –  ter odgovoren za pravilno izvajanje  nagradne igre v skladu z zakonodajo.

Podjetje, ki prireja nagrdno igro mora tudi jasno napisati, da:

– da nagradna igra ni v prav nobenem pogledu (sponzoriranje, administacija) in nikakor povezana s Facebookom kot podjetjem,

– da gredo informacije, ki jih uporabnik posreduje v nagradni igri, k organizatorju nagradne igre (upravljalcu blagovne znamke) ter na kakšen način bo organizator uporabil te informacije.

Vsekakor bolj priporočamo izvedbo nagradne igre kot aplikaci, saj na ta način lahko pridobite kontaktne naslove in zadostite vsem zakonskim določilom. 

SPLOŠNE OMEJITVE

Blagovne znamke lahko od uporabnikov zahtevajo, da pred vstopom v sodelovanje v nagradni igri všečkajo stran, se prijavijo na lokacijo ali potrdijo Facebook aplikacijo, vendar pa sodelovanja v nagradni igri še vedno ne smejo pogojevati taganjem na sliki, ali s “sharanjem” strani ali statusa!  

Facebooka kot blagovne znamke (in vse njihove intelektualne lastnine) ne smete uporabljati v promocijskih materialih nagradnih iger razen z določilom v tem stilu:

“V nagradni igri lahko sodeluješ prek [ime aplikacije] na Facebooku. Aplikacijo lahko najdeš tudi na [ime zavihka] na [ime strani] Facebook strani.«

Nagradnih iger v nobenem primeru ne smete izvajati ali komunicirati, če je ciljna skupina stara pod 18 let, če cilja države, ki so pod embargom ZDA, če cilja švedske, belgijske, indijske ali norveške uporabnike, če so povezane z igrami na srečo, alkoholom, tobakom, orožjem, zdravili na recept ali bencinom/nafto/kurilnim oljem (nič od omenjenega tudi ne sme biti nagrada) ali če je nakup izdelka/storitve pogoj za sodelovanje v nagradni igri.

 Pravila lahko preberete tudi tukaj: http://www.facebook.com/promotions_guidelines.php

Ali pa za upravljanje vašega FB profila / izdelavo FB nagradnje igre najamete nas. Pišite za ponudbo: info@connecta.si

 

WE CONNECT. WE CREATE. WE COMMUNICATE. WE CARE.