05 Feb 2009

Strošek ali investicija?

(re) Kreativno, Connecta Comments Off

Na mnogih sestankih v zvezi s planiranjem višine proračuna za oglaševanje v zadnjih mesecih se srečujemo s podobnimi stavki:

“V kriznih časih moramo zmanjšati stroške. Na kontu 4, med stroški, lepo vidimo, kako velik strošek je predstavljalo oglaševanje v preteklem letu. Tega bo letos manj. “

Napaka!

Ne le napačna poslovna odločitev, ampak tudi – napaka v interpretaciji poslovnega izzida :)

Investicije v oglaševanje so odliv, in ja, so seveda (včasih tudi dobrodošel) strošek, in seveda se knjižijo v razred 4 …

ampak vsaj v naših glavah in mišljenjih bi ga morali preknjižiti na konto:

DOLGOROČNE POSLOVNE NALOŽBE

Glasujem za nove računovodske standarde ;-)


  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
 Komentiranje je zaprto.